RSS

My Baby...



Minggu ni,genaplah 36 minggu usia kandungan ku...em,makin berdebar-debar dan x saba rasanya menunggu si kecil ku ini kuar..mana x nya,bru 1st baby la katakan..segala persiapan,dah aku n hubby buat..so skunk tggu masa jer...Doc kata,aku bila2 masa jer le due..uihh..takutnya...macam2 persoalan timbul di kotak fikiran aku ketika ni....em,dapat ke aku bersalin secara normal ke bedah?berat baby aku bpe nti msa bersalin & macam2 lg la...last scan,berat bb aku 2.2kg,alahai..ringannya anak mama ni..aku mkn,tp kurang berselera..klu mkn,sure muntah sejak akhir2 ni..klu di selitkan dgn susu lg la,sure la terkeluar blk semua yg aku telan..hubby aku pun ckp,yg bb kurang berat..
"bb xberat sgt la,2 la,ma <--panggilan manje ku..hehehe.. xmau minum susu,bila akhir2 ni baru igt nk minum" <--imbas kembali pe yg hubby ckp kat aku..hehehe
bukan aku xnk minum,tp xle..aku da try da...hrp2,bb aku sihat & sempurna..Amin...
"bb,bb bila nk kuar ni?"..itulah yg di cakap kat bb yg ada dlm perut aku sepanjang minggu lepas...dan bb ku memberi responnya dgn menendang prutku ni...hubby ku harap sgt yg bb ku ni akan kuar pda minggu ni...Insyaallah...

0 comments:

Post a Comment

my cute darling...

Lilypie Pregnancy tickers